Dvě skály

Skála v horách,
skály z žuly, vítr,
mraky kolem pluly,
odtud jsem vždy viděl do daleka, 
zde dalo se zjistit, co jednoho čeká.

Skála věků nehmotná
i když vidět nebyla 
byla vždycky po ruce,
vždycky dobře chránila.

Jistá je jedna věc z mála:
nehmotná věků skála
nad nejvyšší žulovou 
vždycky pevně stála.

Možná plandám na dvě strany,
jsem "duševně rozervaný", 
jistotu však jednu mám:
vždycky, když se propadám
ihned mířím ke skalám.

Ať takový či makový,
já chci stát na skále,
obě dvě jsou skutečný,
obě dvě jsou v reále.

Nechci umřít na gauči,
v teplý dece balenej,
to ať radši najdou mně,
jak pod skálou jsem svalenej.

Nechci plandat v blátě dole,
raděj chci stát na skále,
zdvihnout hlavu, protřít oči
i kdybych měl namále.


květen 2019





Petr Pernický - Pet, T.O. OLd Zálesák, Havířov
okolo 1984


Jaroslav Kudláček - Jim, T.O. Old Zálesák, Havířov,
okolo 1984








Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

CHOROŠ